torstai 28. elokuuta 2014

Heissan!

Täällä taas! Vihdoikin aloin kirjoittamaan teille!
On ollt paljon aisaoita, jotka ovat menneet blogin edelle yksityiselämässä. Mutta nyt nappasin itseäni niskasta kiinni, ja pääsin loikkaista koneen ääreen kirjoittamaan! Yritän kertoa teille nyt mahdollisimman paljo, mitä olenkaan tehnyt hiljais elon aikana.

Tallilla on pyöritty paljon. Nallelle kuuluu hyvää, on juoksuteltu, pellolla menty ja agilityä harrastettu.
Tunneilla olen mennyt Kolalla.
 Koulu on alkanut hyvin, mutta väsyttäää... Kuitenkin olen jaksanut kouluhommat ja tallin, nyt kun kokeitakaan ei ole juurikaan ollut. 

Olin myös Cheekin stadion keikalla 22.8.2014 eli Perjantaina. TODELLA mahtava show, ja siitä päivästä tulossa vielä videomateriaaliakin. 

Pahemmin en keksi mitään kummoisempia sanottavia, ainostaan kuvia voisin vielä lisätä.

 
   
  
 

Olin tuossa elokuun alussa kuvailemassa Hessin iltakisoja, ja tälläisiä kuvia sieltä löytyikin.







Pari kertaa olen käynyt kuvaamassa Saaran tuntiakin. Mutta nyt Saara vaihtoi tunnilleni, joten sieltä ei enään tule kuvia. Tässä kuitenkin kuvia yhdeltä estetunnilta.










 Ja vielä kesäkuvia Saarasta ja Vilistä.
Toivottavasti piditte !

1 kommentti: