maanantai 4. heinäkuuta 2016

Tallipäivävideo

Moikka!
 Kuvailtiin Iinan kanssa tallipäivävideota viime viikolla. Ohjelmaan kuului reippaita maastopätkiä sekä juoksuttelua. Video on kuvattu hyvällä maulla hauskan päivän kunniaksi. Aiemmin lähes kaikki videot mitä olette täällä nähneet ovat olleet minun muokkaamiani ja hyvin pitkälle minun näköisiä. Kuitenkin tämän videon Iina muokkasi, ja kivahan siitä tuli, Kiitos! Mutta pikemmittä puheitta toivottavasti tykkäätte:




Itse olen myös alkanut miettimään, että nostaisin Vilin näkyvyyttä blogissa enemmän, jotta toivottavasti saisitte enemmän aktiivisia postsuksia tänne kuvien ja videoiden kera. Vielä on ihan suunnittelu vaiheessa, eikä Iinakaan ole tähän antanut mitäään vastaustaan, mutta olen suunnitellut että koska kuitenkin kuvaan hyvin paljon Viliä ja Iinaa ja on tylsä aina lyödä kaikki kuvat vain ilman tekstiä joka kerta samasta hevosesta, on mieleeni tullut ajatus. Tämä olisi seuraavanlainen, eli postauksiin joissa höpöttelen tallipäivästä yms. niin myös Iina kertoisi hieman tarkemmin millainen Vili on ollut jne. Samoin kuvapainotteisiin postauksiin tulisi hieman myös Iinan näkökulmaa. Kuitenkin pääpaino kirjoittamisessa pysyisi minulla, mutta tulisi vähän vaihtelua varsinkin näin kesällä Nallen juoksuttelupostausten väleihin, miltä tämä teistä kuulostaisi?
Eli Iinasta tulisi ns. "kakkoskirjoittaja".

Mitä muuten olette pitäneet uudesta ulkoasusta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti