lauantai 14. syyskuuta 2013

Shoppailua/ kysymyspostaus

Tänään pääsin käymään Ideaparkissa♥  Kauheesti en kerenny sillai missää vaatekaupoissa käymää :( mutta kuitenkin sain repun, hupparin ja lenkkarit, alla kuvat ja vähän tarkempaa tietoo!
 Elikkäs. Niken tuollaiset vuoletit juoksulenkkarit, vihreillä korostuksilla. Lenkkareissa varsinkin pidän juuri kirkkaista väreistä :) Mutta niin. Knegät maksoivat 79.90---> intersport


 Alennuksesta tuollainen soc:in huppari. Kuvassa näyttää siniseltä, isllä salama :( mutta oikeasti on vuoletti :)  Löytyi stadiumista, maksoi jtn 20 tai 30e. Hyvää ainetta :)




Viimeisenä, mutta varmaan tärkeimpänä Fjällräven kånkenin reppu ♥♥ Violetti ihana reppu, väri oikeasti taisi nimeltääon olla purple :) Reppu maksoi 60€ Partioaitasta. Tästä tulee koulureppuni!


KYSYMYSPOSTAUS


noniin, elikkä laittakaa kysymyksiä, joihin sitten vastaan näillänäkymin videolla :)

6 kommenttia:

  1. kysymyksiä:

    kuinka pitkä olet?
    kuinka kauan olet harrastanut ratsastusta?
    oletko harrastanut joskus muuta/harrastatko tällä hetkellä?
    lempivaate?
    paras kaveri?
    paras kesä tähän mennessä?
    suunnitelmasi tulevaisuudelle?
    lempiruoka?
    tuleeko oleen paras viikonloppu kohta? ;)
    lempi heppa?
    lempi heppa joka ei oo ratsastuskoulusta?
    eläin, jonka haluisit?
    kaikki puhelimesi kuoret (näytä!)

    ^ en keksiny muuta xD ^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) teen muuten sitten tuon kysymyspostauksen alkuviikosta, joten siihe mennessä kysymyksii!

      Poista
  2. Sääääää sait ton repun jee mä oon niin kade sulle. :) :)

    VastaaPoista
  3. Sääääää sait ton repun jee mä oon niin kade sulle. :) :)

    VastaaPoista
  4. Sääääää sait ton repun jee mä oon niin kade sulle. :) :)

    VastaaPoista
  5. Toi reppu on I-HA-NA! ♥.♥ Mäkin hommaan tommosen, mutta tummansinisen :33

    VastaaPoista