tiistai 10. joulukuuta 2013

Luukku 11

 Mitä pidätte uudesta ulkoasusta?

Sitten mielipidepostaus, MINUSTA! Nyt katsotaan, saako pukki kohdalleni enemmän + vai -

Jenny= Hauska, seko ja nätti! Sun kaa ei tuu tylsää ja ollaan kai aika samanlaisia :3 Oot Miljan kiduttaja ja mun paras rikostoveri siinä hommassa :) Ja teet hyvää sieniruokaa (miljan mielestä) ja oot hyvä "ridaope". Jaa öö en keksi!! :D mutta paras oot!
   -Nina


''Jenny on todellaluotettava ja mukava kaveri. Aina kun mä oon Jennyllä tai toistepäin, meillä on hauskaa ja syödään päivässä 4 pussia karkkia. Ollaan aina tallilla, kuvataan siellä, ratsastetaan, satetaan valmistautua kisoihin jne.
Tavattiin ensimmäsitä kertaa kesällä 2012 ss-tallin esteleirillä. Silloin katsoin Jennyä sillä silmällä kun J tuli laittamaan mun kanssa Nakkia kuntoon, että ''onks tonkin pakko nyt änkee tähän, osaan laittaa itekkin ponin kuntoon''. Nyt mulla on ihan eri mielipiteen Jennystä ja siitä on mulle ollut paljon apua! Leirin lopussa vaihdettiin puhelin numerot ja syksyllä taisin jostain lähettää Jennylle viestiä.
Kirjoitin facebookkiin, että ''kuka on tulossa Hevosmessuille lauantaina?''. Silloin oltiin jo facessa Jennyn kanssa kavereita ja Jenny kommentoikin että on tulossa Julian kanssa. Julia oli siis samalla leirillä kun minä ja Jenny. Sitten sovittiin missä nähään Hevosmessuilla. Hevosmessujen jälkeen chattailtiin enemmän ja sovittiin että Jenny ja Julia tulee meille toukokuun 9. päivä. Snä päivää oli kyllä hauskaa!
Kesällä Jenny tuli meille heti ekalla viikolla yöksi. Sen jälkeen olin muutaman kerran Jennyllä Miljan kanssa asuntovaunussa yötä! Jenny oli myös meillä muutaman kerran muutaman yön yötä. Myös syksyllä Jenny oli kouluviikolla pe-su yötä ja autto mua paljon kisoissa!
Marraskuussa tehtiin Miljan, Julia ja Jennyn kanssa lyhytelokuva meillä, ja itse idea oli aika pitkälti Jennyn keksimä. Eli Jennyltä löytyy myös mielikuvitusta ;--) Pidetään tälläkin hetkellä joka päivä yhteyttä Whatsappin ja Facebookin kautta. Keksittiin yhdessä aiheita joulukalenteriin. Lyhyesti Jenny on siis todella mukava ja mahtava kaveri!
Siinä oli minun kertomus minun ja Jennyn kaveruudesta!''
-Miina


No kiva, mukava, hyvää seuraa, välillä ärsyttävä mut harvoin, mut iha sika ihana omallatavallaan ja sillai.
-Camilla

Oot ihan himo nätti, super mukava, parasta seuraa, ihana, luotettava, tärkee, oot vaan niin ihana kamu <3 p="">
-Elli

oothan sie nyt ihana, kiva, mukava ja ystävällinen
-Iina

Kiva, hyvä kaveri, sun seura XD :*, nätti ja luotettava :)
-Julia J

Oot hauska, mukava, kiva, äänekäs mutta hyvällä tavalla :), nätti, ihana, tärkee, luotettava ja hyvä ratsastuksenopettaja :D
-Pinja

 Mukava, kaunis, luotettava, hyvää seuraa, tärkee ja muutenkin tosi ihana :* <3 p="">
-Iida

TOOOOOOSSSSSIIII MAHTAVA, TÄRKEE J A PARAS TYYPPI!!!!!!! Oon tosi ilonen et oon tutustunu suhun ♥
-Tiuku

Ihana, hauskaa seuraa, nätti, hullu, mukava, hyvin tärkee :*
-Siiri


nosiis mukava, hauska, nätti, ollaa tunnettu aika kaua, ja luotettava :)
-Maukkos

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti