lauantai 21. joulukuuta 2013

Luukku 22

Aakkostetaanpas :)

A- Ajatus- Ajattelen paljon asioita, joista en puhu. Suurin osa ajatuksistani ei ole mukavasti suunniteltu, joten muotoilen ne aina hieman mukavimmaksi.

B- Blogi- mun koko elämä on pyörinyt blogin ympärillä. Kuitenkin haaveena on ollut saada lukijoita. En onnistunut, joten nyt tämän elämän tapani on saapunut päätökseensä :(('

C- C luokka- käyn siis 7C

D- Daim- suklaa jota rakastan yli kaiken

E- Erilainen- Olen täysin erilainen, mutta niin samanlainen. Pyrin olemaan mahdollisimman erilainen, ainakin niin pitkälle kuin kehtaan.

F-Facebook- Paikka jossa käyn chattaamassa kavereille :)

G- Google- My Best Friend

H-Hevoset- Yleisesti ottaen intohimoni, ja elämisen ilonlähde

I-Ilo-asia jota toivoisin elämääni :)

J-Joulu-Tuo juhla joka tekee minut hulluksi, ja saa harmin sydämmeen. Toisilla kun on mahtavia suunnitelmia kaveriporukoissa, minulla ei....

K-Koirat ja Kanit- Erittäin tärkeitä lemmikkejä, koirien kanssa olen ajatellut aloittaa hieman laajemmalle harrastusta, sitten kun saan seuraavan koiran!

L- Lily- Nimi josta jostakin syystä pidän

M- Matkailu- Tykkään matkustella, myös ihan  kotimaassa vaunun kera

N-Nalle- Yksi maailman ihanin ja minulle tärkein poni!

O- Onni- Tunnettilana tämä käy harvoin kylässä

P-Paavo Pesusieni-Tv-sarja josta pidin joskus todella paljonkin :)

Q- Quarterhevonen- Länkkärileffoissa sydämmeeni laukannut rotu

R-Ratsastus- Nyt jo hieman jäänyt osittan. Nykyään tykkään enemmän olla hevosten kanssa kuin tuosta ratsastuspuolesta, koska en osaa....

S- Sipuli- Tällähetkellä tykkään kaikesta jossa sipulia, myös raaka tai kypsä :)

T- Topi ja Tessa- Karvapalleroni, joiden kanssa vietän PALJON aikaa

U- Ulottumaton- Minulle tuo tarkoittaa onnea ja ystäviä. Muutamia löytyy, mutten silti ole onnellinen....

V- Vauhti- Jos sille pälle satun, on matkassani vauhtia. Silloin ei kannata kertoa jtn mikä minun pitäisi muistaa...

W-Whatsapp- Ainoa paikka jossa kunnolla voin jutella jollekkin....

X-Xylitol-purukumi- Asia jota mäyssäilen aina välillä

Y- Ystävät- Mielestäni minulla ei ole vielä montaakaan sydän ystäväää....

Z- Zorro- Leffa jossa ihailen hevostenkäytösta

Å-Å-Ruotsi

Ä-Älytöntä-hetket jolloin edes pienen hetken minulla on ystäviä

Ö- ÖööööÖÖööö-- Sana joka tuppaa aloittamaan lauseeni :)!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti