keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

muutama päivä

Terppa. Kirjotanyt sitten eilisestä ja tästäpäivästä :3
eilinen
Olin eilen vaan kotona melki koko päivän. Eilen myös tein ensimmäistä kertaa cernit massoilla korviksia. Tuli ihan hyviä, laitan niistä vielä kyllä kuvia. Niitä olis sitten jossain vaiheessa tarkotus sitten myydäkkin! Väreinä käytin: ruskea, lila, pinkki ja valkoinen. Illemmalla menin koirani kanssa ulos, hyppäsimme muutaman esteen, vain muutaman. Leikin myös hetken tuolla puutarhaletkulla josta tulee vettä, yllättäen olinkin saman tien kuin uitettu koira :DDDD Niin ja tein eilen Nallelle oman hoitovihkon tänne kotin ♥ Sinne kirjotan kaiken, mitä oon miettiny ja tehny Nallen kanssa. Se on niinkun päiväkirja! Ekalle sivulle laitoin vain Nallen tiedot jne. Siitä alan sitten täyttyämään.

tänään:
Tänään oon tehny kotitöitä aika paljon. Mulla oli kylläkin tänään maailman parhain ruoka :3 Söin sellatteen ison lautasellisen salaattia, jossa oli seassa niitä leipäkuutioita ja jälkkäriks jätskii, Ben & Jerry's jäätelöö, sitä missä on niitä keksitaikinan paloi. SE ON PARASTA! Mutta niin. Nytten oon vaa kuolemassa tylsyyteen. Istun huoneessani koneella, ja mietin mitä tähän vois vielä kirjoittaa? Niin. Joo. Meille siis tulee tänään vielä joku iskän kaveri kylään. ja meen huomenna taas kattoon Nallee ♥♥♥♥ Mutta tälläkertaa ei varmaan muuta. Tsau!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti