maanantai 8. heinäkuuta 2013

Nolan Af Sten

Olin tänään hoitamassa Nallea. Menimme ensin tarhassa harjoituksia ilman narua, peruutuksi ja seuraamista. Seuraaminen onnistuu jo tosi hyvin, tulee kiemuroita ja kaarmuroita perässä. Ei peruutuksessakaan mitään valittamista. Hoidin Nallen myös, tällästä mentiin tarhassa seuraamisena kiemuroita erittäin paljon. Nyt on jäänyt jo vähän pois tälläinen pökkiminen pysähdyksessä. ONNEKSI! Harjailin, selvitin harjan jne. Kun menimme kentälle, piti minun juosta koko ajan Nallen kanssa, mutta pikkuhiljaa siitä tuli Nallellekkin ajatus, kuka määrää. Parhaaseen suoritukseen ei tarvittu kun raipan pieni näpäytys, ja minun juoksua :D Juoksutin liinassa. Aluksi, jotenkin ihmeellisesti kävi niin, että nalle seisoi paikallaan, etujaloilla pyörien, kun yritin juoksuttaa sitä (joo kukaan ei älynny) Siis Nallen etujalat liikkuivat ja takajalat olivat paikoillaan, kun yritin saada juoksemaan. Siinä taisi käydä kerran niin, että Nalle juoksutti minua enkä minä sitä :DDD No sitten alkoi kyllästyttämään tuo Nallen temppuilu. Juoksin sen kanssa hetken, jäin keskelle. Vauhtia ei hirmuisesti tullut, mutta sen jälkeen näpäytin kerran raipalla, se tepsi. Loppu ajan meni tosi nätisti ♥ NALLE ON PARAS 4ever!!!

Olin myös päivällä Malwinan kanssa pelaamassa sulkkista, aurinko sulatti mun sulkaat :/ Mutta niin. Ei me kauaa jaksettu pelata. Mulla oli kuuma ja Malkulla kylmä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti