torstai 4. heinäkuuta 2013

Vanhojen kuvien aika

Joo mulla on ollu tosi tylsää ny illalla joten aattelin laittaa tällätte pienen kuvapostauksen :D Mutta aluks kerron vähän enemmän näistä mun lemmikeistä ja muista: Eli mulla on Leijonanharjaskani Tessa, se on syntynyt 13.12.2012, väriltään keltamusta japanilainen, mutta värivirheellinen :/ Sitten mulla on se koiruus, Topi. Topi on tuollainen soopeli väriltään, ja täyttää syksyllä 8v. Käyn myös vuokraamassa tätä iki-ihanaa Nallea! Nalle on Welsh Mountain sec. A, ruuna. Syntynyt RUotsissa 16.7.2003. LUPAAN tehdä pienen kuva kollaasin Nallen synttäreiden kunniaksi! Mutta asiaan. Siis mulla alkaa mielen kiinto loppua, huonojen lukija määrien takia. Nyt siis laitan parastani ainakin viikon, jossei nouse, harkitsen vakavasti blogin lakkauttamista -.- Tässä tälläinen kuva postaus, sry, jos jokkkut kuvaton tullu jo joskus :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti