maanantai 22. heinäkuuta 2013

Tereveppä tereve!

Juu, oon siis nyt vaunussa, tässä koti pihassa yhessä Miljan ja Miinan kanssa :DDD Nyt tuli tällänen 'tylsähkö' hetki joten aattelin kirjottaa :DDDD (juu sori noi mun hymiöt :D) Tänään (oikeestaan eline) Milja ja Miina tuli meille ja ollaan biletetty, grillattu ja tehty kaikkee muuta.... Miina on pyöriny täys kännissä koko ajan :) ps. Nettitikut on hyvän makusii, -miina- Se sano mulle äske
: -Jos me ei jakseta tulla aamulla sinne, nii tuot sen tänne meille. Siis tänne sänkyyn. Tulihan selväks!
- Mää dikkaan :D
juu on hauskaa, se sai jonku kännikohtauksen kun grillattiin, Miina leikki jtn känniläistä joka joi viskiä ja söi makkaraa (limsa on kuulemma viskia :) ÄÄÄÄ!!! Se hyökkää mun koneen kimppuunn!!!
Mut nyt voisin kertoo vähän sunnuntaista:
elikkäs pidin pikku pippalot/grillijuhlat sukulaisilel sunnuntaina, mun nimmpareitten kunniaks. Sain jonkun verran rahaa, kaulakoruun sen riipuksen ja kynä setin. Miljalta sain kaks vihkoo, kynän, suklaata ja hevoshullun kalenterin (polle!) Miinalta sain sitten koiranherkkuja ja kanille myös herkkuja :D Nyt Miina saastuttaa tätä asuntovaunuu ja pyörii ihan sekavana! Ne sekoo, help me!!


-Joo sori jos oli sekava postaus ....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti