maanantai 19. elokuuta 2013

Koulupäivä

Tylsä postaus, tiiän...
Eli nyt teen karun totuuden koulusta XD
Ekana meillä oli fysiikkaa. En tiedä mistä lempinimi tulee, mutta jotkut sanovat opettajaa pingviiniksi :O Tunti oli iha ok. Käsiteltiin jtn värähtelyjä ja jtn sellasta.  Tehtii muutamia esimerkkejä ja kirjotettiin asioita vihkoon. Mitattiin myös jokaisen pulssi, omani oli 25krt/20sec. Ei sen kummosempaa. Sitten kipittelin köksään  (kotitaulous). Opettajamme on mielestäni erittäin mukava! Tänään kertasimme vielä sääntöjä ja muuta sellaista. Kävimme läpi ryhmät, mitä kukin aina siivoaa ja käsin tiskauksen. Ihan kiva tunti. Ens kerralla (keskiviikkona) pääsemme tekemään mansikka pirtelöä. NAM! Ryhmäni on varsinkin ihana. Köksä on kyll tosi kivaa :D Mutta sitten, päästiin köksäntunnilta melki vartti etuajassa, niin ruokailuun oli hyvin aikaa! Olin syönyt jo joskus 20 yli ja seuraava tunti alkoi 11:50, eli 30min. Siinä rupateltiin tyttöjen kanssa niitä näitä. Tänään ensimmäisen kerran sain oikeesti tuttavuutta mun luokkalaisiin! Meil on oikeesti tosi kiva luokka, tai ainakin tytöt! Äikässäkin on tosi ihana opettaja ♥ ykkään siit tosi paljo :) No yhtenä syynä voi myös olla se, että Äikkä on yks lempiaineistani! Mutta se tunti meni mun mielestä nopee! Niinkun aina jos on kiva ope tai kiva aine, nyt kun oli molemmat, niinkuin köksässäkin, niin = ♥! Vikana oli TT:tä, eli terveystietoo. Tunti oli ihan oke. TT:tä mulle pitää mun liikunnan opekin. Koulun loputtua aloin lampsimaan kotia kohti. On tuo matka aika pitkä mielestäni kävellen :/ Matkaa tulee n. 4km! Koulupäivän jälkeen sitä ei vaa jaksas lampsia... Onneks sainkin auto kyydin puolestä välin matkaa!

Koulun jälkeen kävin eläinkaupassa, jossa EI OLLUT sitä ruokaa jota kanini syö :/ Jouduimme ottamaan saman tyyppistä, jota onneksi Tessa hieman nyrpeänä rouskuttaa. Illan oon taas ollu koneella ja kattonu telkkaa, sekä harjoiteltiin hieman match show:hun. Sellainen olisi meillä 1.9! Sen kerran vielä sanon että nyt vaan mulle viestiä!

KIK:            jenkkister1
instagram:      jenkkister
ask.fm:          jenkkister

Nyt ainakin Ask:iin kysymyksiä tulemaan! Nimiä klikkaamalla pääset instaan ja askiin, Kik ei ole linkillinen, jos joku ei nyt tuosta sitä näe!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti