tiistai 13. elokuuta 2013

Polle ja Milja ~Kiitos

Kiitos vielä erittäin paljon kun sain pitää teille tunnin, sillä oli minulle suuri merkitys! Olitte mahtavia ♥ Olis kiva toisekkin, oli sen niin mahtavaa :) Toivottavasti nyt mahis moni kattoo näitä mun videoita? :O KOMMENTTIA MITÄ PIDÄTTE! Tähän tuli huono musiikki, niinkuin Miinallekkin. Pyydänkin anteeksi huonosta musiikista mahtaville ihmisille!
Kiitos kaikille ystäville ja kavereille. Kuitenkin eniten haluan kiittää kahta ihmistä. Miljaa ja Miinaa (, peltsiä). KIITOS! Mua ei olis ilman teitä. Tähän tulee video ja sitten:



">


Miina: Kiitos! Oot ollu mahtava ihminen! Pitäny pystyssä ja ollu tukena, auttanu ja ilahduttanu! Kiitti, ps. ikävä :)
Milja: Kiitti näistä 7vuodesta ja 3 tulevasta yhteisestä matkasta :) Vaikka on ollu takapakkeja, enkä oo sanonu tätä ennen, mutta oot mulle yks maailman tärkein ihminen, samoin Miina ja Peltsi.
En unoha teitä :) Nähään pian ♥






Vaikka joku voisi saada tästä käsityksen että lähden jonnekkin, niin ei tulek äymään. Koulussa vain aika ny hurahtaa, lukekaa myös viime postaus, johon pääset tästä ! Sieltä voit lukea tämän koulun alun jutut esim. (lause joka lainattu sieltä:) Ylä-aste oli ihan ok, mutta jo tuttuna ongelmana ilmeni samainen asia: Minulle ei ole ainakaan vielä luokassani 'omaa' porukkaa, johon täysin kuuluisin O.o

Kiitos jos luit!

3 kommenttia: