keskiviikko 14. elokuuta 2013

Tunnilla

Anteeksi! Mun oli oikeesti tarkotus tehä tnä se myday, mutta aamulla tuli hieman hoppu kouluun, niin en tietenkään muistanut :/SAATAN tehdä sen perjantainakin... Tänäänkoulussa vähä yksinäistä. Joo oon ollu mun kahe entisen luokkalaisen (ja nykyisen) kanssa. Mutta ne vaa supisee paljo kaksistaan, joten jään ulkopuolelle :/ Muutenkaan ei sillai oo kavereita siellä :( Nyt sitten taas illemmalla olin tallilla.


 Menin Kolalla esteitä. Poni ei millään olisi tahtonut liikkua, ongelmilta ei siis päästy. Tehtävät olivat mukavan haastavia, varsinkin pienellä voltilla jossa este, koettaa tähdätä niin esteelle kuin saada poni laukkaamaan... Muutaman pukin jälkeen alkoi HIEMAN parantua, ei paljoa. Tunti meni huonosti. Tällä kertaa mulla ja Kolalla ei oikein synkannu. Kuitenkin Kola oli kiva :) Joka sen esteen yli mentiin, vaikka vauhdin vaihteluja oli PALJON! Hmm... Mulla olis käytössä sellane normi lyhyempi raippa ja vähän pidempi ja paljon pidempi raippa. Se pisin raippa on turhan pitkä :/ ja lyhyimmällä ei liiku, ja tuolla keskipitkälläkin hieman ongelmia :D Ongelmani on se, että tallilla oli joskus sellainen n. 5cm pidempi kuin tämä minun keskipitkä raippa, se oli täydellinen, mutta sekin on sieltä kadonnut... Kaupasta en löydä tämän mittaista :/
Tunnin jälkeen harjasin Kolan huolella ja vein varusteen. Sen jälkeen lähdimme viemään poneja laitumelle. Olihan se mukavaa mennä siellä mutalillussa joka oli parhaimmillaan melkein kengän ylä-osaan. Nilkoissa sitä lillua pyöri ainakin koko ajan... Oli vain yksi TIETTY kohta, jossa pääsi kävelemään, ja helppoahan se oli kun poni henkii selkään ja tökkii :) Takasin päin oli huomattavasti helpompaa! Tällästä tällä kertaa!

Loppuun nyt vielä tälläinen meikki juttu, jos jotakuta kiinnostaa edes. Eli koulussa mulla on peittoaine, erittäin vaaleansinistä luomiväriä ja ripsaria, joka valahti poskille tuolla vesisateessa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti